Stay Home w/ Desenio

8:21 PM

 All photos w/ Desenio - 25% discount with 25diogocunha

[PT]
Olá pessoal! Tudo bem convosco? 😁 Hoje passo aqui pelo blog para partilhar algo novo convosco. Nas ultimas semanas, devido a este estado de emergência temos passado cada vez mais tempo em casa. Agora a nossa casa serve de tudo, não é verdade? Até a sala já virou ginásio!
Mas o que nos trás cá hoje, não é nada sobre desporto mas sim decoração. Nas ultimas semanas, com o tempinho extra que me sobra tenho tentado arrumar e decorar algumas zonas da casa. E o que seria de mim, sem ajuda da Desenio, a tarefa ficou super fácil e dá o brio extra que tanto procurava!
A Desenio, para que não conhece, é uma marca da Suécia, que vende molduras, quadros e posters em com uma enorme versatilidade e para todos os gostos.


[EN]
Hello guys! How you doing? 😁 Today I come here to share with you something new. In the last few weeks, due to the state of emergency here in Portugal, we are currently spending more time at home. Now we do everything at home, right? Even the living-room has already become a gym! 😂
But what brings us here today is nothing about sports, but home decoration. In the past few weeks, with the extra time I have, I've been trying to clean and decorate some areas of the house. And what would be me, without Desenio's help? The task became super easy and it gives the extra touch I was looking for, for so long!! Desenio, for those who do not know, is a brand from Sweden, which molds frames, pictures and posters with enormous versatility, and I've partnered with Desenio to show you more close some of my favorite choices.
Use my code and have a 25% discount on any product: 

'25diogocunha'

All photos w/ Desenio - 25% discount with 25diogocunha

[PT]
Decorar e arrumar, nem sempre tem de ser aborrecido certo? Todo o processo de escolher os quadros e quais usar na divisão até pode parecer fácil, mas quando se gosta de todos os quadros o problema já fica mais complicado! Tenho 2 quadros de eleição, o da planta, que esta atrás de mim e o da ponte suspensa! Se quiserem ver mais detalhadamente todos os quadros que recebi, deixo aqui em baixo os links e o meu codigo :
Berlin Squares No2
Forest Bridge 
Golden Palm
Palm Trees on beach

Codigo 25% discount with 25diogocunha

[EN]
Decorating and tidying up doesn't always have to be boring, right? The whole process of choosing the frames and which ones to use in the room may seem easy, but when you like all the frames the problem gets more complicated.😄 So far, I admit I have 2 frames that are my favorite, the one behind me with a single plant, and the one I have on my hands with the suspension bridge! If you want to see all I've received, check the links below.
Berlin Squares No2
Forest Bridge 
Golden Palm
Palm Trees on beach

My code for 25% discount with 25diogocunha


All photos w/ Desenio - 25% discount with 25diogocunha

[PT]
No total, mandei vir 4 quadros como podem ver em detalhe mais abaixo. Os meus dois favoritos: a planta, a ponte, depois um quadro minimalista com um circulo, para colocar numa parede mais escura e por fim, um quadro com três palmeiras para colocar no meu quarto. 😙
Destes todos, quais o vosso favorito? Estou curioso. De forma a encontrarem mais rápido todos os quadros deixo-vos os nomes em detalha dos quadros:
- Berlin Squares : quadro simples com o circulo;
Forest Bridge : quadro com a ponte;
Golden Palm: quadro com uma folha;
Palm Trees on beach: quadro com as 3 palmeiras;

[EN]
In total, I had 4 pictures with me as you can see in detail below. My two favorites: the plant and the bridge, then the minimalist painting with a circle, to put on a darker wall and finally, a painting with three palm trees to put in my bedroom. 😙
From all of these, which ones are your favorites? I'm curious. In order to find all the pictures easily I've below the names in detail of the pictures:
- Berlin Squares;  Forest Bridge; Golden Palm;  Palm Trees on beach;

All photos w/ Desenio - 25% discount with diogocunha25


[PT]
No final, dá sempre para ficar com um sorriso na cara! Ainda na luta pela escolha de qual o melhor quadro, mas sem duvida que a Desenio me encantou com a qualidade e a versatilidade dos posters. Estes já ficam na sala, agora vou por os restantes no meu quarto!
Espero que tenham gostado do post de hoje e que façam algumas mudanças durante esta quarentena. Não se esqueçam de usar o meu código para terem 25% de desconto em qualquer produto: 'diogocunha25'

[EN]
In the end, always with a big smile on my face! Still in the struggle to choose the best picture, but without a doubt that Desenio enchanted me with the quality and versatility of the posters. These ones are already in the living-room, now I'm going to put the rest in my bedroom. 😙
I hope you enjoyed today's post and that you make some changes during this quarantine as well, to do so, don't forget to use my code and have a 25% discount on any product: 

'25diogocunha'



You Might Also Like

0 comentários

Social Networks

Social